We do not provide a simple warehouse, but high-value areas!
A dedicated team of professionals will define together with you a design solution both in terms of warehouse layout and of processes ,in order to make the organization functional to your needs and to the managed sales channels, creating continuity within the downstream and upstream processes of the supply chain.
This phase is fundamental for us as it has a direct impact on warehouse efficiency and productivity, it optimizes space and access to goods, minimizes movement times and improves order fulfillment rates.
By means of the information flows deriving from the interaction with your ERP, Mas Logisitics will be able to give full visibility to your supply chain, allowing complete tracking of finished goods from the moment they are available until they are picked and sent to customers.
Furthermore, through our semi-automatic warehouse, we guarantee high levels of performance on the units processed daily in receiving, storage, picking and packaging.
As for raw materials, for each type, prototype, sample and production we guarantee the management of the following activities:
Contatta il nostro team
Grazie al nostro team specializzato, forniamo tutte le informazioni dettagliate sul livello qualitativo delle commesse di produzione o degli ordini di acquisto di prodotti finito.
Siamo in grado di fornire un servizio di riparazione e ricondizionamento dei vostri capi tramite delle vere e proprie sarte.
Grazie alla nostra esperienza siamo in grado di poter ripristinare i vostri capi attraverso piccole riparazioni come smacchiature, stiro, sottopunti, rammendi, oppure, al ripristino vero e proprio di capi inizialmente identificati come fallati, recuperandone il valore.
Gestiamo tutti i resi in rientro dai vostri canali di distribuzione, sia dai punti vendita fisici che dalle vendite on line, con l’obiettivo di verificare nel minor tempo possibile lo stato dei prodotti resi ed eseguirne il loro ricondizionamento.
Per ogni prodotto/i restituiti procediamo a verificare l’esistenza di una vostra autorizzazione al reso, della congruità dei prodotti rientrati rispetto al dichiarato e all’inserimento dei dati definitivi emersi da nostro controllo con l’obiettivo di velocizzare le procedure di gestione del reso da parte del vostro Customer Service.